انواع مو

f-4ada-b9d6-db0290f326a3
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

مو فقط بخشی از ظاهر ما نیست.این نشان دهنده منحصر به فرد بودن و فردیت هر یک از ما است.و یک رشته کاملاً مرتب نقش بسیار مهمی ایفا می کند، زیرا ما یکدیگر را بر اساس ظاهر خود قضاوت می کنیم.اما برای یافتن یک استراتژی واقعا موثر برای مراقبت از فرها، تحقیق و شناخت انواع مو ضروری است.پس از همه، آنها می توانند صاف و مجعد، خشک و روغنی باشند.و هر ساختار نیاز به یک رویکرد فردی دارد.اجازه دهید.

انواع مو بر اساس ساختار

Depending on the structure of the strands, experts distinguish the following types of hair: curly, straight, wavy. But what is the difference between them? Let's consider in more detail:

  • موی صاف.مستقیم رشد می کند، موج ایجاد نمی کند و در صورت حالت مواج، خیلی سریع به شکل اولیه خود باز می گردد..
  • موج دار.آنها ممکن است احساس صاف بودن را ایجاد کنند، اما هنگام خشک شدن به طور تصادفی، امواج خفیفی را تشکیل می دهند که می تواند درجات مختلفی از شدت داشته باشد..یک ظاهر مواج خاص نیز ممکن است اعتماد به نفس کافی نداشته باشد.
  • فرفری.آنها از نظر ساختار کاملا متراکم هستند و فرهای برجسته را تشکیل می دهند.اگر یک رشته را بیرون بکشید طول آن بیش از 10 سانتی متر افزایش می یابد.
  • خیلی فرفری.فرهای به اصطلاح قومی (آفریقایی، آسیایی) در این دسته قرار می گیرند.

انواع موهای صاف

انواع موی مختلف نیز از نظر ساختار به زیرگروههایی تقسیم میشوند.به طور خاص، موهای صاف می توانند:.

  • نازک و نرم، چنین رشته هایی وز، سرکش، به سختی حالت دادن دارند، به سرعت کثیف می شوند – آنها اغلب به عنوان یک نوع موی اسلاوی طبقه بندی می شوند.
  • کاملا صاف، به اندازه کافی ضخیم، با حجم متوسط \u200b\u200bدر ریشه.
  • مستقیم، و همچنین سفت و درشت – چنین رشته هایی سبک را به خوبی حفظ می کنند.

برای تسهیل مراقبت از چنین رشته هایی، ارزش خرید یک شامپوی بدون سولفات را دارد.برای موهای پرپشت باید شامپوی مخصوص را انتخاب کنید.شما همچنین می توانید تقریبا از هر نرم کننده استفاده کنید.هنگام خشک کردن با سشوار، توصیه می شود از هوای سرد استفاده کنید و یک ظاهر طراحی گرم نیاز به استفاده از محافظ حرارتی دارد..برای از بین بردن موخوره می توانید از کرم یا اسپری مو و برای ایجاد حجم – کف استفاده کنید.برای تسهیل مراقبت از چنین رشته هایی، ارزش خرید یک شامپوی بدون سولفات را دارد.برای موهای پرپشت باید شامپوی مخصوص را انتخاب کنید.شما همچنین می توانید تقریبا از هر نرم کننده استفاده کنید.هنگام خشک کردن با سشوار، توصیه می شود از هوای سرد استفاده کنید و یک ظاهر طراحی گرم نیاز به استفاده از محافظ حرارتی دارد..برای از بین بردن موخوره می توانید از کرم یا اسپری مو و برای ایجاد حجم – کف استفاده کنید.

انواع موهای موج دار

Such strands can also have different textures:

  • در تراکم متوسط، آنها یک موج کم قابل مشاهده را تشکیل می دهند، به اندازه کافی محکم روی سر قرار می گیرند، اغلب نامرتب به نظر می رسند.
  • رشتههای متراکمتر بهطور مشهودتری پیچخورده میشوند، اما این با افزایش موخوره و اغلب از دست دادن تعریف فر همراه است.
  • با فرهای برجسته تر، موها اغلب خشک، متخلخل و زجاجیه هستند، صاف کردن آنها دشوار است و هنگامی که خیس هستند، به راحتی دوباره فر می شوند..

هنگام مراقبت از چنین رشته هایی ارزش انتخاب یک شامپو برای موهای موج دار را دارد، همچنین از ماسک ها و اسپری هایی با عملکرد مرطوب کننده عمیق غافل نشوید..نرم کننده موهای شکننده نیز مفید خواهد بود.برای فرم دادن به فر، توصیه می شود از محصولات مخصوص موهای مجعد استفاده کنید.مراقبت از روغن ها مفید خواهد بود.

انواع موهای مجعد

بسته به تراکم حلقه، چنین رشته هایی می توانند ساختارهای مختلفی نیز داشته باشند:

  • فرهای بزرگ که فرهای شفاف را تشکیل می دهند مستعد وز شدن هستند، اما به اندازه کافی صاف و براق پس از صاف شدن هستند.
  • فرهای متوسط \u200b\u200bسفت تر هستند اما کمتر وز می شوند، شکل طبیعی خود را کاملا حفظ می کنند و صاف کردن آنها دشوار است.
  • کوچکترین فرها موهای ظریف و در عین حال بسیار سفت و متراکم را تشکیل می دهند و حجم قوی روی سر ایجاد می کنند..

صاحبان چنین موهایی باید از استفاده از وسایل حرارتی خودداری کنند – یک ظاهر طراحی گرم منجر به خشکی شدید می شود.مرطوب کردن شدید با نرم کننده توصیه می شود.محصولات غیر قابل شستشو نیز مفید خواهند بود.موهای بسیار مجعد دقیقاً به همان مراقبت نیاز دارند.توصیه می شود از سشوار با دیفیوزر (فقط در حالت سرد) استفاده کنید تا ظاهری جذاب و شکل مشخصی به آنها ببخشید..برای نظم دادن به فرها، می توانید علاوه بر این، از روغن، اسپری و سایر محصولات نهایی که به طور خاص برای موهای مجعد طراحی شده اند استفاده کنید..

نوع مو: نوع موی خود را تعیین کنید

Let's try to understand how to understand what type of hair depending on the activity of sebaceous glands. Trichologists distinguish:

  • نوع موی چرب.آنها به سرعت درخشش مرطوب خاصی به دست می آورند، نیاز به شستشوی مکرر دارند، مستعد ریزش مو، شوره چرب و خارش پوست سر هستند..آنها نیاز به استفاده از شامپوهای مخصوص دارند که از سبوم بیش از حد جلوگیری می کند (سبوم)، همچنین نیاز به استفاده از نرم کننده در انتهای آن دارند..
  • نوع موی معمولی.دارای درخشندگی طبیعی، بدون انتهای شکاف، زمانی که هر 3-5 روز یکبار شسته شود، طبیعی به نظر می رسد.اگر نوع موی معمولی دارید، مراقبت از مو باید شامل استفاده از محصولاتی باشد که تعادل رطوبت طبیعی را حفظ کنند.ماسک ها و نرم کننده های مرطوب کننده مفید خواهند بود.بهتر است از مراقبت ارزان خودداری کنید.
  • نوع موهای خشک.کسل کننده به نظر می رسد، به راحتی گره می خورد، مستعد برش های شدید است و اغلب شکننده است.به مدت 5 روز یا بیشتر روی پوست سر تمیز می ماند.مستعد شوره سر خشک، خارش پوست سر یک مشکل شایع است.برای موهای شکننده و نرم کننده به استفاده منظم از شامپوهای مرطوب کننده نیاز دارید.آنها از روغن ها و ماسک هایی با عملکرد تغذیه کننده و ترمیم کننده عمیق بهره مند خواهند شد.
  • نوع موی مختلط.نوع موی ترکیبی اغلب با انتهای خشک و ریشه های چرب خود را نشان می دهد.مشکلات دو نوع مو را با هم ترکیب می کند.چنین اغلب به رشته های آسیب دیده و رنگی تبدیل می شوند.مراقبت از نوع موی مختلط بسیار دشوار است.هنگام شستن چنین رشته هایی باید از شامپوهای مخصوص موهای چرب استفاده کرد – آنها باید منحصراً روی ریشه ها اعمال شوند و پس از آن رشته ها باید با نرم کننده یا ماسک مرطوب کننده درمان شوند (با اجتناب از ریشه)..

اگر هنوز در انتخاب مراقبت مشکل دارید، با یک متخصص تریکولوژیست مشورت کنید.او می داند که چگونه نوع موی شما را تشخیص دهد و شامپو را انتخاب کند.متخصص همچنین توصیه های عملی و فردی در مورد نحوه مراقبت از رشته های شما ارائه می دهد.شما می توانید مراقبت بهینه برای انواع مو را با ارزان قیمت در فروشگاه اینترنتی پروف برزیل سفارش دهید.در اینجا می توانید طیف گسترده ای از لوازم آرایشی حرفه ای، از جمله شامپو برای انواع مو، ماسک های مختلف و نرم کننده ها را با قیمت رقابتی دلپذیر پیدا کنید..همه محصولات مطابق با استانداردهای کیفیت، قابل اعتماد و آزمایش شده هستند.این شرکت در سراسر اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، لهستان، اوکراین و جهان ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

برای اطلاع از تخفیف ها و جشنواره ها اطلاعات خودرا وارد کنید